Sérülés/hiba bejelentése
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy csak a legjobb minőségű, megbízható termékeket értékesítsük, de Murphy törvénye azért itt is érvényes. Az alábbi néhány dolgot kérem tartsa szem előtt annak érdekében, hogy minél hamarabb megoldódhasson a probléma.
Ha megkapta a terméket sérülésmentesen , de a használat során valami rendellenességet tapasztal, akkor nem biztos, hogy a készülékkel van probléma. Kérem olvassa át a Használati utasítást, vagy vegye föl a kapcsolatot a szervizzel,mert ők egyrészt értenek hozzá, másrészt a szakszerviz jogosult eldönteni, hogy valóban hibás a termék, vagy sem.Ha igyekezetünk ellenére hibás a termék, akkor a mihamarabbi megoldás érdekében szüksége lesz a szakszerviz által kiállított munkalapra.Nyugodjon meg, ez jelentősen fölgyorsítja az ügyintézést és jogos igénye esetén teljesen költségmentes.
Ha úgy gondolja, hogy valami hiányzik a kiszállított termék tartozékai közül, kérem abban az esetben is az alábbi űrlapot töltse ki és jelölje meg a tartozéklistában, hogy mi az amit Ön szerint nem kapott meg.
A csomagolás elsődleges feladata , hogy megvédje a vásárolt terméket a szállítás során a sérülésektől.A futárok és a logisztikai lánc minden tagja vigyáz a termékekre, ennek ellenére a számos átpakolásipont miatt mégis előfordulhat, hogy a doboz, csomagolás kiszakad, behorpad. Nagyon fontos, hogy amennyiben ezt látja, jelezze a futárnak és kérjen bontást. Ha így tesz, mindenki megnyugodhathiszen rögtön kiderül, hogy a termék sérülésmentes, vagy sem. Kiscsomagok , GLS szállítás esetén nincs lehetőség bontásra,de a sérült csomag esetén ott is van megoldás, kérje meg a futárt, hogy Kárjegyzőkönyvben rögzítse, hogy sajnos a csomagolássérült volt már az átvételkor. Ha egyértelműen látható sérülés van a csomagon és nem jelzi a futárnak, abban az esetben nagyon nehéz helyzetbe hoz minket és saját magát is, hiszen onnantól kezdve azt kell feltételezni, hogy sérülésmentesen átvette a megrendelt terméket. Természetesen ilyenkor is megpróbálunk segíteni, de a mulasztása nagyon korlátozza a megoldási lehetőségeket.Ha készült kárjegyzőkönyv, vagy kért bontást és kiderül, hogy sajnos a termék is sérült, akkor kérem töltse ki az alábbi egyszerű űrlapot és a lehető leggyorsabb és legegyszerűbb megoldást igyekszünk megtalálni a problémára.